۱ تیر ۱۳۹۲، ۹:۵۵

سرمربی تیم ملی تکواندو:

انتظار نداشتم تخریب کنند/ بعد از مسابقات جهانی مکزیک می‌روم

انتظار نداشتم تخریب کنند/ بعد از مسابقات جهانی مکزیک می‌روم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت که تیم خوبی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده ساخته‌ایم ولی اهالی تکواندو به جای حمایت دست به تخریب ما زدند. مرتضی کریمی تاکید دارد بعد از مسابقات جهانی از تیم ملی تکواندو خواهد رفت.

مرتضی کریمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: تیمی که برای اعزام به مسابقات جهانی انتخاب کرده‌ایم که شاید قهرمان نشود ولی برای حضور در جمع سه تیم برتر دنیا تلاش می‌کند.
 
وی افزود: این تیم جوان است و ستاره‌‍ای ندارد ولی با انگیزه بالا در حال تمرین است تا با رسیدن به آمادگی مطلوب به مسابقات جهانی رفته و با قدرت‌های برتر دنیا مبارزه کند. من برای تک تک نفراتی که در اوزان مختلف انتخاب کرده‌ام توجیه دارم و شکست آن را قبول می‌کنم و پیروزی‌اش را به پای همه می نویسم جز خودم!
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: نمی‌دانم با کدام هدف و یا دلیل برخی اهالی تکواندو این تیم جوان را که نیاز به حمایت دارد مود حمله قرار دادند. افلاکی، مغانلو، عبداللهی و... بدون مدرک به این تیم تاختند و تخریب کردند. همیشه مربی انتقادپذیری بودم ولی این مسائلی که آقایان مطرح کردند انتقاد نبود.
 
کریمی با دفاع از تیم تحت رهبری خود اظهار داشت: هیچ گاه نگفتم که این تیم نتیجه نمی‌گیرد بلکه معتقدم جزو سه تیم برتر دنیا خواهیم بود و با تیم قدرتمندی که ساخته‌ایم این استحقاق را داریم و انتظار ما از اهالی تکواندو این است که جوانان این تیم در مدت زمان باقی مانده تا رقابتهای جهانی مورد حمایت قرار گیرند. اگر با من مشکل دارند مطمئن باشند بعد از مسابقات جهانی تیم ملی را تحویل می‌دهم و به دنبال زندگی خود خواهم رفت. ولی اگر با من مشکل دارند نمی‌خواهم جوانان تیم را مورد تاخت و تاز قرار دهند.
 
وی افزود: من بارها و بارها از ملی پوشانی چون معتمد و عبداللهی خواستم به اردو بیایند و به ما کمک کنند. اگر نمی توانند تیم را همراهی کنند حداقل با تمرین در کنار جوانان تیم، تجربیات خود را منتقل کنند. ولی این دوستان رفتند و ما را با انتقادات خود مورد لطف قراردادند.
 
سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی گفت: شرایط خوبی داریم، چند روزی است که تمرینات سرعتی را آغاز کرده‌ایم و سه شنبه هفته جاری هم برای دو روز تمرین به بابلسر می رویم. بعد از آن دو روز هم به مشهد خواهیم رفت.
 
کریمی در پایان با اشاره به اختلاف ساعت 12 ساعت محل برگزاری مسابقات جهانی با تهران گفت: 19 تیرماه به مکزیک می رویم و با ادامه تمرینات در تلاش هستیم تا ضمن هماهنگی با آب و هوا ، وضعیت استراحت و خواب اعضای تیم نیز با محل برگزاری مسابقات هماهنگ شوند.
 
بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 24 تا 30 تیرماه در مکزیک برگزار می‌شود.
کد خبر 2081289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha